Liebster Award - negyedszer!
Semmi kifogásom nincs ellene, ha egy díjat többször is megkap a blogom: mindig nagyon örülök, ha valaki gondol rám. Most először fordult viszont elő, hogy negyedszer is elnyerjek egy díjat! Ezúttal Lobo, az Olvasónapló bloggerinája tisztelt meg a Liebster Awarddal.

Ezt a díjat 2012-ben, 2013-ban és 2014-ben is elnyertem már, így negyedszerre talált rám. Köszönöm szépen!!!

A díj elnyerése utáni szabályok:
1. Meg kell írnom, kitől, melyik blog tulajdonosától kaptam a díjat. 2. Írnom kell tíz dolgot magamról. 3. Válaszolnom kell a jelölőm feltette 10 kérdésre. 4. Meg kell neveznem tíz új jelöltet és feltennem nekik tíz kérdést.

Mivel ezeket a feltételeket már többször teljesítettem, akad majd a mai posztban olyan szöveg, amit már kitettem a blogra. De talán érdekes lesz most elolvasni.

10 dolog Katherine Greyről
1. Ha zaklatott a lelkem, segít, ha átrendezem a könyvespolcom.
2. Imádom a fürdőzést a kádban, főleg télen. A nap tökéletes befejezése.
3. A kedvenc országom Nagy-Britannia, szűkebben nézve Anglia.
4. Nagyon szeretek enni, kipróbálni érdekes dolgokat, megízlelni új ízeket. A bélszíntől a vajas borjúszeletig, a grillezett, paradicsomágyra fektetett mozzarellától a palacsintáig, a pezsgős ráklevestől a Big Mac-ig sok kedvencem van, és bármit megkóstolok, ami állítólag finom.
5. A kedvenc külföldi filmszínészem Errol Flynn.
6. Nagyon kedvelem a Coca-Colát.
7. Nem iszom sört, szeszes italt, kávét és nem cigarettázom. A magyarázat, hogy mindegyiknek utálom az ízét, az elsőnek és az utolsónak pedig a szagát is.
8. Sajnos egyáltalán nem tudok rajzolni. Pedig folyton szeretnék.
9. Gyűlölök sms-t írni.
10. Szeretek mindent írásban eltervezni, listázni az elintézendőket, felírni a beszerzendőket stb. A feljegyzéseket kis (nem ragadós) cédulákra írom, s a legtökéletesebb pillanat, amikor minden megvolt és kidobhatom a cédulát (így pusztulnak az esőerdők).

Válaszok Lobo kérdéseire:
1. Te milyen díjat alapítanál? A leginkább állandóságot sugárzó, otthonos blog díját.
2. Használsz határidőnaplót? Használok egy naptárfüzetet, amelyben egy oldal egy hét, de keveset írok bele, inkább csak a legfontosabb munkahelyi programokat.
3. Milyen tévésorozatokat nézel? Melyik a kedvenced? Mindig váratlanul kezdek el rajongani egy-egyért, és sosem követem a tévés vetítési trendeket. Nemrég például beleszerettem a Miss Fisher rejtélyes eseteibe, amely egy remek, a bolondos húszas évek Ausztráliájában játszódó krimisorozat, s most bőszen nézem. A kedvencem azonban egyértelműen a Csillagkapu tíz és a Csillagkapu - Atlantis öt évada.
4. Változott az ízlésed könyvek terén, amióta blogot vezetsz? Nem.
5. Milyen típusú könyvet írnál? A közelmúltban játszódó történelmi krimit. Ha tudnék.
6. Mi volt a kedvenc gyerekkori filmed? Nem tudom, hogy a Casablancát vagy a Hatosfogatot kellene írnom. Mindkettőt tízéves kor körül szerettem meg. Ha rajzfilmet kell írni, akkor azok a Mátyás-mesék.
7. Mit nem vennél meg egy írószerboltban és miért? Semmit, amire nincs szükségem (vagyis még tollat sem!). Egészen kábítóan csábítóak ugyanis az írószerboltok, én meg épp öt percre lakom egy különösen kicsi, de annál jobbtól. Úgyhogy szorgosan mondogatom magamban, amikor oda kell mennem fénymásolni: semmit nem veszek, amire nincs szükségem...
8. Milyen típusú nem könyves blogokat olvasol, melyik a kedvenced és miért? Nemigen olvasok nem könyves blogokat. Talán a Hétköznapi páholy ilyen.
9. Szereted a hangoskönyveket? Nem. Általában nincs türelmem kivárni, míg valaki felolvassa a szöveget, s túl egoista-elképzelő típus vagyok ahhoz, hogy első "olvasmányélményként" elfogadjam más szavalói-felolvasói interpretációját
10. Mivel szoktál kilábalni az olvasási válságból? Nem szokott olvasási válságom lenni, szerencsére.

A válaszra váró kérdéseim (amelyekre sokan már válaszoltak 2012-ben, őket lenn *-gal jelöltem)
1. Ha teheted, kérlek, áruld el, miért az a blogod neve, ami?
2. Mi az első két dolog (esetleg szó), ami eszedbe jut az olvasással kapcsolatban?
3. Mi volt a legfurcsább hely vagy szituáció, ahol olvastál már?
4. Általában hány könyvet olvasol egyszerre?
5. Mi a véleményed arról, ha valaki félbehagyja egy könyv olvasását?
6. Rendszerezed-e valahogy a könyveidet (polcrend, katalógus stb.)?
7. Mi a véleményed az e-könyv-olvasóról, neked van-e?
8. Mi hat rád jobban: egy könyv borítója, vagy egy könyv fülszövege?
9. Gyűjtesz-e valamit a könyveken kívül, ha igen, mit?
10. Szereted-e a magas sarkú cipőt (máson vagy magadon)?

Most következne a továbbadás, de ezt már háromszor megtettem. Így inkább csak ideírnám a tíz plusz egy kedvenc blogomat.
Jó könyvek  *
Pável olvasgat  *
Könyv, egó, entrópia  *
Tipi Topi olvas Tipi Topi is válaszolt a kérdéseimre, köszönöm szépen!
Dóri Online Olvasónaplója
PuPilla olvas  *
Profundus Librum
Könyvvizsgálók
Miamona Könyveldéje
Amadea Könyvszibilla
és persze: Olvasónapló  *

Linkek
Eddigi díjaim - boldog tulajdonosuk vagyok:
Az első díj (2011)
Liebster Award - A második díjam (2012)
A blog új díja (2013)
Negyedszer is díjat kaptam! (2013)
Egy új díj - Liebster Award harmadszor (2014)
A blogdíjakról és még sok másról írtam itt: Magamban beszélek - Blogról, könyvről, Molyról ABC-ben.
2 Responses
  1. Lobo Says:

    Ohh a Miss Fisherrel én is szemezek egy ideje, de akkor bepróbálkozom :)


  2. TipiTopi Says:

    Kedves volt tőled, hogy gondoltál rám, még egyszer köszönöm. Válaszoltam a kérdéseidre. Úgy látom a könyvek mellett, filmek terén is akad közös kedvenc. Én is nagyon szeretettem Miss Fisher rejtélyes eseteit, egyszer talán a könyveket is kézbe veszem. A Csillagkapu és a Csillagkapu-Atlantis nálunk is a top kedvenc sorozatok között van. Már többször végignéztük őket, de ha a tv-ben valamelyik rész ismétlésére bukkanunk, újranézzük. További kedvencek a Battlestar Galactica, a 2004-es sori, és az egy évados Firefly.