Az első díj
A cím szándékosan csalóka. Nem első díjat nyertem valamilyen versenyen, de nem ám.
Hanem életemben először érdemesítette valaki arra a blogomat, hogy díjat adjon neki!

Köszönöm szépen Heloise-nak, hogy amikor tovább kellett adnia ezt az étvágygerjesztően bájos díjat, a Katherine's Bookstore-ra gondolt!


Nekem is oda kell ajándékoznom a díjat tíz olyan blognak, amelyek "gyönyörűek és van bennük egy csipetnyi különlegesség".

Attól tartok, sajnos menthetetlenül elkéstem az ajándékozással, de azért elkészítettem a kedvenc blogjaim listáját. Nekik küldöm tovább első díjamat, szeretettel.

Tetőtéri páholyunk: mert Hachier és liliom páholyába mindig igazi öröm bepillantani; mert az érdekfeszítő életmód-bejegyzések után ismét írnak könyvekről és filmekről; mert majdnem mindenben egyet értünk, amiben pedig nem, arról jó velük beszélgetni; mert a blogjuk épp olyan hívogató és vidám, mint a kép az oldaluk tetején.

Könyvekkel suttogó: mert Heloise csak olyan könyvekről ír, amiket olvastam és szeretek, vagy szeretnék, ha elolvasnék; mert a könyvbemutatásai kedvcsinálók, alaposak, humorosak és élvezetesek, valóságos elemzések; mert minden témához nyitottan és okosan közelít; mert adok a véleményére; mert gyönyörű az oldala a hívogató virágokkal.

Pável olvas: mert Pável rendkívül széles körből válogatja az olvasmányait és új utakra indít el; mert az írásai hihetetlenül műveltek, kellemesen fanyar humorúak és nagyon határozott véleményt képviselnek; mert adok a véleményére; mert szeretem a folyton változó, groteszk oldalkülsőit - bár a cseresznyés muffin a puncsalapon furcsán mutatna nála...

Tükör-kép: mert Input tisztelem, mint szakembert, és szeretem olvasni a véleményét, bármiről ír; mert rengeteg szépirodalmat olvas és hihetetlenül frappánsan nyilatkozik róla; mert minden érdekli és soha nem kerüli ki a határozott állásfoglalást; mert van humora; mert a blogja szépséges és nyugalmas - bár egyáltalán nem illik rá a cseresznyeszín...

Könyv, egó, entrópia: mert Entropic szédítő tempóban olvas és teljesen egyéni hangon véleményez; mert némelyik bejegyzése valóságos tanulmány; mert soha nem hagyja cserben az olvasóit és szinte minden nap ír új véleményt; mert rangos szépirodalommal ismertet meg; mert az angol nyelvvel is ráér kacérkodni a blogban; mert világos és letisztult az oldala.

Pickwick Portfolio: mert amint megláttam Mademoiselle oldalát, beleszerettem; mert cseveg, megdöbbent, és elvarázsol minden bejegyzéssel; mert a blogja ablak egy másik világra; mert szeretem határozott hangját és fanyar humorát; mert szeretem a Kacatériáját, a krémeit, és a konyháját; mert gyönyörű a blogja.

Keményfedél: mert Nima blogja teljesen más, mint az enyém, és épp ezért tetszik; mert rövid, lényegre törő bejegyzései remek stílusban visznek el egy olyan világba, amelynek nem vagyok részese; mert minden érdekli, és elég bátor negatív és elítélő bejegyzésekkel is megörvendeztetni olvasóit; mert blogjának remek a fejléce.

Jó könyvek: mert Meseanyu blogja az egyik legbarátságosabb könyves blog, amit ismerek; mert minden rövid, tömör bejegyzésében van valami igazán alapos, sajátos vélemény; mert nemcsak friss irodalmat és "nagy könyveket" vesz a kezébe; mert lelkes sorozatolvasó; mert röviden minden lényegest meg tud fogalmazni; mert szép az oldala.

Fülszöveg: mert Stippistop ugyan keveset ér rá írni, de ami megszületik a blogjában, azt mindig érdemes elolvasni; mert remek idézeteket tud kiválasztani kedvcsinálónak; mert követi az újdonságokat; mert van humora; mert aktív Agatha Christie-rajongó; mert a blogja egyszerűen álomszép külsővel rendelkezik, és talán még illik is rá egy cseresznyés muffin...

Esmeralda olvas: mert Esmeraldáé az egyik legspontánabb hangú könyves blog, amit ismerek; mert amikor blogolt, vállalta, hogy "régi" könyvekről írjon; mert szeretném, hogy ismét írjon...




Mások:
Entropic
Meseanyu
Heloise
6 Responses
  1. stippistop Says:

    és hogy én miért szeretem Katherine blogját? mert alapos és részletes, megbízható és érdekes... -gyakorlatilag minden, ami az enyém nem... ;o)


  2. Köszönöm, hogy írtál!
    De az utolsó szót - töröljük! Úgy - igaz.


  3. pável Says:

    hű, csak annyit, hogy Katherine, Ön meg nálam valahol a belga sörökkel van egy kategóriában... :P


  4. Ezt - emlékezvén a krimikrálynős eszmecserére - óriási bóknak vezsem!:)


  5. Én mindehhez annyit tennék hozzá, hogy egyetlen ember van ebben az országban, aki keni-vágja az óegyiptomi kultúrát, s úgy képes írni róla, hogy azt érdemes végigolvasni, és én személyesen(!) nem ismerem - mi több, halovány segédfogalmam sincs a kiléte felől. Ez eléggé vicces. Így hát, Katherine, köszönöm kegyednek!


  6. Nagyon fontos számomra, amit írtál.

    Egyébként tényleg vicces: de izgalmas is.:)
    Továbbra is lelkesen olvasok nálad!

    Katherine