Történelmi krimik gyűjtőhelye

2013-ban megkíséreltem ezen a listán feltüntetni az összes Magyarországon megjelent történelmi detektívregényt.

Tíz évvel később a bejegyzés - szerencsére, mivel nagyon sok ilyen kötet jelenik meg minden évben - olyan hosszúra nyúlt, hogy immár kezelhetetlenné vált. Ezért az egykori poszt jelentősen kibővült részletei 2024. januárjától kezdve hét külön bejegyzésben találhatók meg az alábbi linkeken.

Ha az érdekel, szerintem mi számít történelmi kriminek, vagyis mi alapján kerültek fel regények a listára, erről az alábbi posztban találsz információt:

A történelmi detektívregény szerintem - Történelmi krimik gyűjtőhelye 8.

Így amennyiben esetleg nem találod valamelyik kedvencedet a listáimon, érdemes ezt a bejegyzést megnézni indoklásként.

Az ókori Egyiptomban játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 1.

Az ókori Hellászban és Rómában játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 2.

A középkor idején játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 3.

Az újkor idején játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 4.

A 19. század első felében játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 5.

A 19. század második felében játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 6.

A 20. században játszódó történelmi krimik - Történelmi krimik gyűjtőhelye 7.


Utolsó frissítés: 2024.01.31.

8 Responses
  1. Ilweran Says:

    Atyavilág, köszi ezt a listát :) Épp történelmi krimi faló korszakomat élem, innen aztán válogathatok (rengeteg olyan szerepel rajta, amit nem ismertem)...


  2. Nagyon szívesen. örülök, hogy jókor jött!


  3. Unknown Says:

    Köszönöm szépen,nagyon hasznos számomra


  4. Unknown Says:

    Köszönöm, nagyon hasznát veszem,imádom én is az ilyen regényeket


  5. Örülök neki, hogy tetszik. Én is nagyon szeretem!


  6. En Bizony Says:

    A véletlen (meg a google) hozott ide. Fantasztikus lista, segített beazonosítani korábban olvasott sorozatot és van benne olyan is, amivel eddig nem találkoztam, de most már szeretnék... Nagyon köszönöm!


  7. Nagyon örülök, hogy hasznát vetted!


  8. Asil Says:

    Csemegéztem a listádban. Nagyon jó.
    Szeretnék ehhez a nagyon bőséges, és szépen rendezett listához hozzátenni még egy könyvet.
    Jerzy Edigey: Az elámi nyílvessző
    Az ókori Babilonban játszódik.
    Asil